פיגוע דקירה בירושלים: בחור נפצע קל, המחבל נעצר

בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע דקירה בירושלים: בחור נפצע קל, המחבל נעצר

לפני זמן קצר מחבל ערבי בן 14 דקר יהודי בעיר העתיקה בירושלים ופצע אותו באורח קל. כוחות משטרה הוזעקו למקום, החלו בסריקות ועצרו את המחבל בהר הבית. הפצוע פונה לביה"ח הדסה עין כרם

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסמוך לשעה 16:00, התקבל במשטרה דיווח על פיגוע דקירה ברחוב השלשלת בעיר העתיקה בירושלים. עפ״י החשד המחבל דקר בסכין צעיר עובר אורח שנפצע בגבו באורח קל (עפ״י גורמי הרפואה) ופונה לקבלת טיפול רפואי. לאחר הדקירה המחבל השליך את הסכין ונמלט מהמקום.

עם קבלת הדיווח, שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים הוזעקו למקום, החלו בסריקות ועצרו בהר הבית את המחבל בתוך זמן קצר כשהוא מסתתר, זאת בתום סריקות שבוצעו אחריו.

מבירור פרטי המחבל עולה כי מדובר בבן 14 תושב מ.פ שועפאט. הסכין עמה בוצעה הפיגוע נתפסה בזירה. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לאזור ובשעה זו מקיים הערכת מצב עם המפקדים.

צילום: דוברות המשטרה

ממד"א נמסר: בשעה 15:54 התקבל דיווח על פצוע מדקירה שהגיע סמוך לכותל לאחר שלדבריו נדקר בשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לבחור בן 17 בהכרה מלאה עם פצע דקירה במצב קל, ומפנים אותו לבי"ח הדסה עין כרם.

החובשים של מד"א יהודה זנד וברוך וייסמן סיפרו: "הפצוע הגיע למנהרה סמוך לכותל כשהוא בהכרה עם פצע דקירה בגופו. הוא סיפר לנו שהוא נדקר סמוך לשער השלשלת וברח לכיוון הכותל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותו במצב קל ויציב להמשך טיפול בבית החולים."

 



0 תגובות